2007年3月9日 星期五

休息一天

前晚好慘一路瞓一路發冷,都唔知點解所以都無覺好瞓,第二朝起身仲好似嚴重左咁,所以我都無返工啦。瞓到9點幾打返公司請假,11點去睇醫生,睇完醫生食左碗粥食藥又再瞓過,一向瞓得好好嘅我突然間瞓得唔好,瞓下醒下咁...都唔知想點。
一向唔鐘意食藥嘅我就差少少因為食藥令到我嘔添,真係辛苦。記得我細個時成日都病,隔一、兩個禮拜阿媽就會帶我去睇醫生,醫生多數都係開藥水比我,haha每當食完飯要食藥時,我等媽咪入左廚房我就會張d藥掉左落廁所扮自己食左,不過唔知點解大左就唔會呢??可能睇醫生要自己比錢所以唔會咁浪費囉,不過我嘅藥通常都係食兩、三次就會唔食嘅。

7 則留言:

  1. 近排好多人病....請保重 !!

    回覆刪除
  2. 我都係食好o左D之後o個幾次藥就唔食o架喇 不過我同你相反...以前細個唔想嘥屋企人錢我會食晒D藥... 但係自己錢我就反而捨得嘥!!!

    回覆刪除
  3. 我係果d唔到頂唔順唔睇醫生0既人ar~ 雖然都病病地,不過唔嚴重~多謝你關心ar^^ 你好似嚴重左喎~希望你休息左1日會好d 病真係幾辛苦ga= ="

    回覆刪除
  4. 嘻嘻...今日好好多啦,不過都仲係有D攰囉

    回覆刪除
  5. 因為突然其來的凍.....我周圍都有好多人病佐. 要小心身體啦.. 個人感覺.....健康真係無價..

    回覆刪除
  6. 過來睇下你點...不過未見更新ar...

    回覆刪除
  7. 袓兒豬:嘻嘻 我好返lu 咁你好返未呀??

    回覆刪除